Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64034
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу |
Other Titles |
Особенности применения интернет-технологий продвижения научного журнала Features of the application of Internet technologies advance scientific journal |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
науковий журнал научный журнал scientific journal ринок науково-освітніх послуг рынок научно-образовательных услуг market of scientific and educational services просування продвижение promotion інтернет-маркетинг интернет-маркетинг Internet marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64034 |
Publisher | Київський національний торговельно-економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, С.М. Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу / С.М. Ілляшенко // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23 листопада 2017 р.) / відп. ред. Є.В. Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2017. – С. 157-158. |
Abstract |
Викладено результати аналізу, що розкриває специфічні особливості застосування інтернет-технологій для просування наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій», який видає кафедра маркетингу і управління інноваційною діяльністю СумДУ на національному і світовому ринку наукових видань. Виділено основні фактори, що впливають на ефективність його просування в інтернет-просторі. Изложены результаты анализа, который раскрывает специфические особенности применения интернет-технологий для продвижения научного журнала "Маркетинг и менеджмент инноваций" издаваемого кафедрой маркетинга и управления инновационной деятельностью СумГУ на национальном и мировом рынке научных изданий. Выделены основные факторы, которые влияют на эффективность его продвижения в интернет-пространстве. Results of the analysis that reveals the specific features of the application of Internet technologies for the promotion of the scientific journal "marketing and management innovation", which gives the Department of marketing and management of innovative activity Department at national and world market of scientific publications. Highlighted in the main factors that influence the effectiveness of its promotion in the Internet space. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

17292007

1

45743

1

1

4058563

218894

17292008

500675
Downloads

2

1

12454229

1

1

1

1498785

1

12454226

37
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_promotion_journal.pdf | 230.12 kB | Adobe PDF | 26407284 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.