Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64048
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація вивчення французької мови як другої іноземної |
Other Titles |
Optimisation d'apprentissage de français comme la langue étrangère seconde |
Authors |
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9710-3844 |
Keywords |
ділова іноземна мова активне вивчення мотивація дослідницька діяльність взаємовплив порівняльний аналіз langue étrangère des affaires apprentissage actf motivation activité de recherche interaction analyse comparative |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64048 |
Publisher | Харківський національний університет імені Каразіна |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Скарлупіна, Ю.А. Оптимізація вивчення французької мови як другої іноземної [Текст] / Ю.А. Скарлупіна // Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школи та ВНЗ: матеріали ІІІ Міжнародної конференції. - Харків: ХНУ ім. Каразіна, 2013. - С.151- 152. |
Abstract |
Одним із ефективних засобів сприяння активному вивченню іноземної мови з професійно метою є науково–дослідницька робота студентів, яка стимулює професійний інтерес студентів, їх пізнавальну активність і самостійність. L'activité de recherche est un des moyens efficaces de l'optimisation de l'apprentissage de'une langue étrangère pour le but professionnel, elle stymule l'intret professionnel des étudiants, leur activité cognitive et leur indépendance. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

18056355

1

1

4449

4173268

1

246

255058

127776

18056356

255057
Downloads

39052

1

3

1

3491625

1

13201445

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Skarloupina_interaction1.pdf | 200.12 kB | Adobe PDF | 16732133 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.