Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Rosokhata, Anna Serhiivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Божков, Д.С.
Молибог, М.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords маркетингове середовище
маркетинговая среда
marketing environment
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovation development
Type Technical Report
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198
Publisher
License
Citation Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності [Текст]: звіт про НДР (проміжний) / Кер. О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2016. - 90 с.
Abstract Досліджено тенденції в нетрадиційних сферах маркетингової діяльності в умовах інноваційного розвитку: біржовій торгівлі, венчурній діяльності, упаковці, туризму тощо. Доведено, що за допомогою Інтернет-торгівлі біржі різко підвищують свій потенціал в умовах залучення приватних інвесторів та поступового виховання так званого власного інвестора. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління інноваційним розвитком маркетингу. Досліджено інфраструктуру венчурної діяльності в Україні. Виокремлено 10 основних проблем біржового ринку України. Проведено кластеризацію областей України в розрізі інноваційно активних промислових підприємств. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку сільського зеленого туризму в Україні.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Germany Germany
2
Greece Greece
3307
Ireland Ireland
31416
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
826
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
6474646
United Kingdom United Kingdom
288514
United States United States
27122100
Unknown Country Unknown Country
68417008

Downloads

China China
213288
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
3309
Germany Germany
3
India India
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
2
Ukraine Ukraine
2050191
United Kingdom United Kingdom
1652
United States United States
27122097
Unknown Country Unknown Country
74

Files

File Size Format Downloads
Tielietov_1268.pdf 923.29 kB Adobe PDF 29390624

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.