Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Bilovodska, Olena Anatoliivna Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Melnyk, Yuliia Mykolaivna Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Rosokhata, Anna Serhiivna Saher, Liudmyla Yuriivna Syhyda, Liubov Oleksiivna Божков, Д.С. Молибог, М.А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0001-6944-1515 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing research інноваційний розвиток инновационное развитие innovation development |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198 |
Publisher | |
License | |
Citation | Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності [Текст]: звіт про НДР (проміжний) / Кер. О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2016. - 90 с. |
Abstract |
Досліджено тенденції в нетрадиційних сферах маркетингової діяльності в умовах інноваційного розвитку: біржовій торгівлі, венчурній діяльності, упаковці, туризму тощо. Доведено, що за допомогою Інтернет-торгівлі біржі різко підвищують свій потенціал в умовах залучення приватних інвесторів та поступового виховання так званого власного інвестора. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління інноваційним розвитком маркетингу. Досліджено інфраструктуру венчурної діяльності в Україні. Виокремлено 10 основних проблем біржового ринку України. Проведено кластеризацію областей України в розрізі інноваційно активних промислових підприємств. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку сільського зеленого туризму в Україні. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Germany
2
Greece
3307
Ireland
31416
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
826
Singapore
1
South Korea
1
Sweden
1
Ukraine
6474646
United Kingdom
288514
United States
27122100
Unknown Country
34496191
Downloads
China
213288
Czechia
1
Finland
1
France
3309
Germany
3
India
1
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Spain
2
Ukraine
2050191
United Kingdom
1652
United States
27122097
Unknown Country
74
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tielietov_1268.pdf | 923.29 kB | Adobe PDF | 29390624 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.