Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Illiashenko, Serhii Mykolaiovych ![]() Bozhkova, Viktoriia Viktorivna ![]() Bilovodska, Olena Anatoliivna ![]() Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Melnyk, Yuliia Mykolaivna Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Rosokhata, Anna Serhiivna ![]() Saher, Liudmyla Yuriivna ![]() Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() Божков, Д.С. Молибог, М.А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0001-6944-1515 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing research інноваційний розвиток инновационное развитие innovation development |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності [Текст]: звіт про НДР (проміжний) / Кер. О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2016. - 90 с. |
Abstract |
Досліджено тенденції в нетрадиційних сферах маркетингової діяльності в умовах інноваційного розвитку: біржовій торгівлі, венчурній діяльності, упаковці, туризму тощо. Доведено, що за допомогою Інтернет-торгівлі біржі різко підвищують свій потенціал в умовах залучення приватних інвесторів та поступового виховання так званого власного інвестора. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління інноваційним розвитком маркетингу. Досліджено інфраструктуру венчурної діяльності в Україні. Виокремлено 10 основних проблем біржового ринку України. Проведено кластеризацію областей України в розрізі інноваційно активних промислових підприємств. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку сільського зеленого туризму в Україні. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views

2

3307

31416

1

1

826

1

1

1

6474646

288514

27122100

102337825
Downloads

213288

1

1

3309

3

1

1

1

1

1

1

2

2050191

1652

27122097

74
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tielietov_1268.pdf | 923.29 kB | Adobe PDF | 29390624 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.