Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64213
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Means of Contextual Advertising |
Authors |
Sokolova, I.V.
|
ORCID | |
Keywords |
Internet advertising contextual advertising linguistic analysis інтернет-реклама контекстна реклама лінгвістичний аналіз интернет реклама контекстная реклама лингвистический анализ |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64213 |
Publisher | Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Sokolova, I.V. Means of Contextual Advertising / I.V. Sokolova // Кара мінські читання: Людина. Мова. Комунікація: тези доповідей XII наукової конференції з міжнародною участю. - Харків: ХНУ, 2013. - С. 288-289. |
Abstract |
It is argued that contextual advertising is combination of image (graphical information and sound), display and bar (software, providing possibilities for navigation), and textual information. Such language means as lexical repetitions, provoking question, imperative mood sentences, usage of pronoun you and estimating vocabulary provide fulfillment of pragmatic purpose of the text. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

17732833

2073

40741

1

1

9402407

536510

133041994

1071982

40739
Downloads

1

1

1

46560121

1

3215615

1

104214703

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova_means.PDF | 524.52 kB | Adobe PDF | 153990449 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.