Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64385
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Шляхи удосконалення навчального процесу з англомовними студентами на кафедрі загальної та клінічної патологічної фізіології |
Authors |
Вастьянов, Р.С.
Савицький, І.В. Брошков, М.М. |
ORCID | |
Keywords |
англомовні студенти англоязычные студенты english-language students вища медична освіта высшее медицинское образование higher medical education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64385 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Вастьянов, Р.С. Шляхи удосконалення навчального процесу з англомовними студентами на кафедрі загальної та клінічної патологічної фізіології [Текст] / Р.С. Вастьянов, І.В. Савицький, М.М. Брошков // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 45-46. |
Abstract |
Актуальність. У зв'язку з подальшою інтеграцією української системи вищої медичної освіти в європейську програму навчання актуальними є нові завдання удосконалення та розвитку бази освітніх послуг. Маючи більше ніж 20-річний досвід навчання іноземних студентів, викладацький склад університету щорічно стикається з традиційними та новими завданнями. Головною проблемою навчання іноземних студентів є те, що базові загальноосвітні постулати не змінювалися протягом останнього 10-річяя. Немає прив'язки до тих проблем, з якими стикаються наші студенти після закінчення вузів у своїх країнах. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

1

1

1

1

1021

1

73

11308

3793

2041

22615

3792
Downloads

1

1

11308

3794

1

44649

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vastianov_Savytskyi.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | 59755 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.