Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64394
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії |
Authors |
Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna
![]() Primova, Liudmyla Oleksandrivna ![]() Chorna, Inna Valentynivna ![]() Inshyna, Nataliia Mykolaivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1510-0763 http://orcid.org/0000-0002-3442-5010 http://orcid.org/0000-0002-3094-4518 http://orcid.org/0000-0002-8204-8547 |
Keywords |
змішане навчання смешанное обучение blended learning клінічна біохімія клиническая биохимия clinical biochemistry організація педагогічного процесу организация педагогического процесса organization of pedagogical proces |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64394 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Використання технології змішаного навчання на практичних заняттях з клінічної біохімії [Текст] / Л.І. Гребеник, Л.О. Прімова, І.В. Чорна, Н.М. Іншина // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 47-48. |
Abstract |
Впровадження змішаного навчання (Blended learning) в університетах України є новим підходом, який враховує сучасні тенденції розвитку суспільства, освіти та технологій. Комбінація активного використання упорядкованого online-навчання та традиційного аудиторного спілкування з колегами і викладачем дозволяє суттєво персоналізувати навчання, створити умови для особистої відповідальності студента за кінцевий результат, збільшити кількість мотивуючих факторів, покращити навички самоорганізації та регуляції процесу наближення до поставленої мети. Ефективність впровадження цієї педагогічної технології та популярність у вищих навчальних закладах світу дає підставу для оптимістичного прогнозу щодо її результативності при викладанні дисциплін медичного профілю. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

1

1

5436

199147

1

720

1

1

4064209

2032825

74326270

84692824
Downloads

1

63959718

1

63959715

1

53593163

165321439
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hrebenyk_Primova.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | 346834038 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.