Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64409
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама та ЗМІ в ринковій економіці
Authors Васіна, М.
ORCID
Keywords засоби масової інформації
средства массовой информации
mass-media
масова комунікація
массовая коммуникация
mass communication
реклама
advertising
інформація
информация
information
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64409
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Васіна, М. Реклама та ЗМІ в ринковій економіці [Текст] / М. Васіна ; наук. кер. О.В. Кубатко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 27-28.
Abstract На сьогодні засоби масової інформації мають великий вплив на свідомість людства. ЗМІ охопили усі сфери суспільства починаючи від економіки закінчуючи дитячими галузями. Немає такої теми куди не ступала нога журналіста. Теленовини, газети, журнали, радіо мають різнопланові формати, жанри, подачу інформації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
3818
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18504
Japan Japan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2672512
United Kingdom United Kingdom
1336378
United States United States
14200251
Unknown Country Unknown Country
2672511

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7496521
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
20903981
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Vasina_reklama.pdf 1.58 MB Adobe PDF 28400512

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.