Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64412
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз переваг застосування інтерактивних форм навчання студентів на кафедрі анатомії людини |
Authors |
Фоміна, Л.В.
Башинська, О.І. |
ORCID | |
Keywords |
інтерактивні форми навчання интерактивные формы обучения interactive forms of learning анатомія анатомия anatomy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64412 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Фоміна, Л.В. Аналіз переваг застосування інтерактивних форм навчання студентів на кафедрі анатомії людини [Текст] / Л.В. Фоміна, О.І. Башинська // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 67-68. |
Abstract |
Вступ. У теперішній час для підготовки спеціалістів лікарів, які б відповідали вимогам сучасності має значення напрямок інноваційно-особистнісного навчання з використанням інтелектуально творчого потенціалу особистості. Такий підхід вимагає змін в освітньому процесі. Разом з тим, студент повинен засвоювати потік інформації який збільшується час від часу. На допомогу студенту та викладачу мають прийти інтерактивні методи викладання,які допоможуть студенту в засвоєнні матеріалу а викладачеві якісному викладанні предмету. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
China
1
France
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
2425
Lithuania
1
Netherlands
134
Sweden
1
Ukraine
88776
United Kingdom
46814
United States
1854782
Unknown Country
2081713
Downloads
Belarus
1
China
1
France
1
Germany
1
Lithuania
1
Ukraine
947054
United Kingdom
46815
United States
1627845
Unknown Country
4074651
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fomina_Bashynska.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | 6696370 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.