Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64622
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Петльована, Л.С.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
лікарські препарати
лекарственные препараты
medicines
фармацевтичний ринок
фармацевтический рынок
pharmaceutical market
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64622
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Особливості маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.С. Петльована // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 292-294.
Abstract Стрімкий розвиток ринкових відносин в Україні достеменно змінює відносини держави з підприємством, та підприємства з кінцевими споживачами. Сьогодні не виникає сумнівів в необхідності використання комплексу маркетингу та маркетингових стратегій на будь якому підприємстві.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
14306631
Ireland Ireland
31148
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
504
Ukraine Ukraine
916759
United Kingdom United Kingdom
459262
United States United States
11982195
Unknown Country Unknown Country
916758

Downloads

China China
161538
Germany Germany
14306630
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2684453
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7333324
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_Petlovana_farmatsiia.pdf 1.99 MB Adobe PDF 24485961

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.