Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64631
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Програми лояльності споживачів: сутність та види |
Authors |
Колесник, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
лояльність лояльность loyalty програми лояльності программы лояльности loyalty programs |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64631 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колесник, А.А. Програми лояльності споживачів: сутність та види [Текст] / А.А. Колесник ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 279-281. |
Abstract |
Лояльність – це реальна поведінка споживача, яка характеризується
регулярним придбанням продукту окремої торгової марки, що засноване на
сприятливому ставленні до неї. Фактори споживчої лояльності поділяються
на матеріальні й нематеріальні. Матеріальні поділяються на традиційні
(розміщення торгової точки, асортимент товару і його якість) і програмні
(знижки, акції, бонуси, програми лояльності). Нематеріальні поділяються на
процедурні (навчання персоналу) і персональні (комплекс маркетингових
комунікацій, кваліфікація персоналу, чіткі й зрозумілі цінники, ігрові кімнати
для дітей, місця відпочинку) [5]. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

42470

1

1

1

19281650

221537

28080435

635211
Downloads

1

48261309

1

10482868

1

10482866

48261310
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolesnyk_Loialnist.pdf | 1.9 MB | Adobe PDF | 117488356 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.