Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64694
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Просування студентських телевізійних проектів у соціальній мережі Facebook |
Other Titles |
Promotion of students’ TV-projects in Facebook |
Authors |
Kozyr, Yuliia Anatoliivna
Корж, М. |
ORCID | |
Keywords |
просування продвижение promotion соціальна мережа социальная сеть social network студентський телевізійний проект студенческий телевизионный проект students TV-project |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64694 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Козир, Ю.А. Просування студентських телевізійних проектів у соціальній мережі Facebook [Текст] / Ю.А. Козир, М. Корж // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). – Суми: СумДУ, 2017. - С. 42-47. |
Abstract |
Зроблено огляд тактик просування у Facebook студентських телевізійних проектів.
Визначено ефективні та малоефективні тактики ведення публічних сторінок таких
проектів. Сделан обзор тактик продвижения в Facebook студенческих телевизионных проектов. Определены эффективные и малоэффективные тактики ведения публичных страниц таких проектов. An overview of the tactics of promoting student TV projects in Facebook has been made. The effective and ineffective tactics of conducting public pages of such projects. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
China
1
Germany
43412
Ireland
13590
Lithuania
1
Ukraine
551053
United Kingdom
275907
United States
10262904
Unknown Country
551052
Downloads
China
1
France
1
Germany
10262903
Lithuania
1
Ukraine
8827886
United Kingdom
1
United States
4522833
Unknown Country
7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kozyr_studentski_teleproekty.pdf | 5.37 MB | Adobe PDF | 23613633 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.