Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64757
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Семантическое наполнение концепта "семья" в языковом сознании казахстанцев
Authors Ибатуллина, К.
ORCID
Keywords семья
сім'я
family
казахстанские СМИ
казахстанські ЗМІ
Kazakh media
семантика
semantics
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64757
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Ибатуллина, К. Семантическое наполнение концепта "семья" в языковом сознании казахстанцев [Текст] / К. Ибатуллина; науч. рук. Е.А. Журавлева // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 27-28.
Abstract Концепт «семья» существует в массовом сознании в виде совокупности представлений, образов, обусловленных спецификой национальной культуры. Полинациональный состав населения современных государств формирует особое семантическое наполнение данного концепта, отражающее духовные и нравственные ценности конкретного общества.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
China China
605475
Finland Finland
1
Germany Germany
48351
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
3832
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
201868
United Kingdom United Kingdom
101198
United States United States
4698743
Unknown Country Unknown Country
201867

Downloads

China China
3536143
Germany Germany
4698741
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
605474
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3536142
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Ibatullina_family.pdf 1.27 MB Adobe PDF 12376505

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.