Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64772
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Промоція книги на Лівобережній Україні (друга половина XIX - початок XX століття) |
Other Titles |
Promotion of the Left Bank Ukraine (second half of the XIX – early XX century) |
Authors |
Podoliaka, Nadiia Stepanivna
![]() Фесенко, А. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6136-1665 |
Keywords |
історія реклами история рекламы history of advertising книжкова промоція книжная промоция book promotion книговидавничий менеджмент книгоиздательский менеджмент publishing management рекламно-промоційна діяльність на Лівобережній Україні advertising and promotional activities on the Left Bank Ukraine |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64772 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Подоляка, Н.С. Промоція книги на Лівобережній Україні (друга половина XIX - початок XX століття) [Текст] / Н.С. Подоляка, А. Фесенко // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). - Суми: СумДУ, 2017. - С. 20-25. |
Abstract |
У статті розглянуто сферу рекламно-промоційної діяльності видавничих та
книготорговельних підприємств на Лівобережній Україні кінця XIX – початку ХХ ст.
Проаналізовано особливості реклами книжки того часу. Досліджено форми й засоби
книговидавничого маркетингу. Охарактеризовано рекламні оголошення у періодиці та
каталогах, а також елементи внутрішнього і зовнішнього оформлення книги. Виявлено
основні тенденції в промоційному аспекті. The article discusses the scope of advertising and promotional activities publishing and bookselling business in Left-Bank Ukraine late XIX – early XX century. The features of advertising books at that time. Studied the form and means of publishing marketing. Characterized advertisements in periodicals and catalogs, as well as elements of internal and external design of the book. The basic trends in the promotional aspect. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

1

12753

1

1

657080

120512

1073880

5832972
Downloads

4

1

1

1

1

1

657081

1

2104509

7697203
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Podoliaka_promotsiia_knyhy.pdf | 5.37 MB | Adobe PDF | 10458803 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.