Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64820
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології в умовах кредитно-трансферної системи |
Authors |
Яковенко, Л.М.
Чехова, І.Л. |
ORCID | |
Keywords |
дитяча хірургічна стоматологія детская хирургическая стоматология pediatric surgical stomatology кредитно-трансферна система кредитно-трансферная система credit transfer system викладання преподавание teaching |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64820 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Яковенко, Л.М. Удосконалення викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] / Л.М. Яковенко, І.Л. Чехова // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 70. |
Abstract |
Вступ. Методологія процесу навчання та оцінювання знань студентів в умовах ЄКТС полягає у його переорієнтації з лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистістно - орієнтовану форму та на самоосвіту студента.. Лекція є основною формою навчальних занять, яка призначена для засвоєння теоретичного матеріалу, тому в сучасних умовах виникає необхідність насичення її новітніми науковими досягненнями. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Belgium
1
Germany
1
Ireland
5720
Lithuania
1
Singapore
217719
Sweden
1
Ukraine
40156
United Kingdom
20213
United States
148957
Unknown Country
2666
Downloads
China
1
Germany
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
80197
United Kingdom
1
United States
217717
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yakovenko_Chekhova.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | 297920 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.