Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64821
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості викладання в системі післядипломної освіти лікарів |
Authors |
Prystupa, Liudmyla Nykodymivna
![]() Kyrychenko, Nataliia Mykolaivna Psarova, Valentyna Hryhorivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6454-9831 http://orcid.org/0000-0001-6890-272X |
Keywords |
післядипломна медична освіта последипломное медицинское образование postgraduate medical education лекція-діалог лекция-диалог lecture-dialogue викладання преподавание teaching |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64821 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Приступа, Л.Н. Особливості викладання в системі післядипломної освіти лікарів [Текст] / Л.Н. Приступа, Н.М. Кириченко, В.Г. Псарьова // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 59. |
Abstract |
Медичні кадри є найбільш значущою складовою системи охорони здоров’я. Потреба у висококваліфікованих фахівцях сприяє зміні концепції і підвищенню ефективності викладання при проведенні циклів підвищення кваліфікації лікарів. Нажаль, лекційно-семінарська система з використанням пояснювально-ілюстрованого методу викладання домінує дотепер. Тоді як проблему навчання зрілої людини необхідно розглядати згідно теорії навчання дорослих – андрагогіки, що реалізує найдавнішу форму навчання: вчимося не для школи, а для життя. Сформована особистість ставить перед собою конкретні цілі навчання в отриманні нових професійних знань і прагне самостійності, самореалізації і самоуправління, та не може навчатися за допомогою традиційних педагогічних технологій. Одним із прийомів сучасної післядипломної освіти є метод діалогу, який можна використати у формі лекції-діалогу, лекції-дослідження або семінару-дискусії. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
885364
![Germany](/flags/de.gif)
22030
![Ireland](/flags/ie.gif)
4919
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
156184
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
78285
![United States](/flags/us.gif)
3073694
![Unknown Country](/flags/--.gif)
156183
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
4376661
![Germany](/flags/de.gif)
22033
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
467760
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
3073695
![Unknown Country](/flags/--.gif)
9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Prystupa_osoblyvosti_vykladannia.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | 7940162 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.