Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Етикетка як засіб впливу на вибір споживача |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Ступнікова, К.Б. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing researches етикетка этикетка label |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64851 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Етикетка як засіб впливу на вибір споживача [Текст] / О.А. Біловодська, К.Б. Ступнікова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 245-246. |
Abstract |
Численні маркетингові дослідження показують, що кожен другий з трьох
споживачів приймає рішення про купівлю товару частого споживання
безпосередньо в місцях продажу, тому виробнику потрібно справляти
сприятливе враження та постійно переконувати споживача обрати саме їх
продукт. Від того наскільки привабливою виявиться нова етикетка та назва,
залежить доля товару від пробних покупок до постійного споживання.
Споживачі намагаються купувати продукти, які б викликали позитивні
емоції. Позитивні емоції можна створювати за допомогою візуальних образів.
Зі збільшенням масової торгівлі та торгових точок самообслуговування і
важливість упаковки та етикетки значно зростає. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

11811301

1

1

27993

1

113

1504128

754217

8020718

45741075
Downloads

1

1

4230136

1

23622601

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Stupnikova_etyketka.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | 27852743 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.