Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64958
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування множини альтернативних варіантів форм методичного забезпечення навчальної дисципліни |
Authors |
Плакс, Р.Д.
Fedotova, Nataliia Anatoliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9304-1693 |
Keywords |
ефективність навчання комп'ютеризовані системи військова освіта эффективность обучения компьютеризированные системы военное образование learning efficiency computerized systems military education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64958 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Плакс, Р.Д. Формування множини альтернативних варіантів форм методичного забезпечення навчальної дисципліни [Текст] / Р.Д. Плакс, Н.А. Федотова // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 17-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 120. |
Abstract |
Формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності є ключовою складовою системи військового професійної освіти.
Вимоги до майбутніх військових фахівців визначають зміна пріоритетів в організації освітнього процесу у військових вузах, його спрямованість на особистісно-орієнтоване зростання випускника, формування його професійної компетентності, забезпечення умов розкриття
його потенціалу. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Germany
1
Ireland
6798
Lithuania
1
Singapore
6828274
Ukraine
431999
United Kingdom
216107
United States
14743452
Unknown Country
431998
Downloads
China
2
Germany
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
1163615
United Kingdom
1
United States
6828273
Unknown Country
108268
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Plaks_formuvannia.pdf | 461.42 kB | Adobe PDF | 8100162 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.