Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65107
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Синквейн как методический прием в практике преподавания русского языка как иностранного
Authors Dun, Nataliia Lvivna
Ахмед, Т.
ORCID
Keywords синквейн
сінквейн
cinquain
изучение языка
вивчення мови
language learning
методика
technique
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65107
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Ахмед, Т. Синквейн как методический прием в практике преподавания русского языка как иностранного [Текст] / Т. Ахмед, Н.Л. Дунь // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 98-99.
Abstract В процессе обучения русскому языку как иностранному прием синквейна начал использоваться в конце последнего десятилетия прошлого столетия. В настоящее время он получает все более широкое распространение.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
16171
Ireland Ireland
140529
Kazakhstan Kazakhstan
127
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
528
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1093864
United Kingdom United Kingdom
281055
United States United States
11065621
Unknown Country Unknown Country
1093863
Uzbekistan Uzbekistan
1

Downloads

China China
281052
Germany Germany
16172
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
140527
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
3187192
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8439476
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Akhmed_cinquain.pdf 1.26 MB Adobe PDF 12064430

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.