Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65284
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Практичний досвід застосування проектного методу навчання українського та російського іноземного мовлення на ПВ СумДУ |
Authors |
Kyselova, Hanna Ivanivna
Алафір, Мутаз Шехадех Мохаммад |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0385-3215 |
Keywords |
навчальне проектування учебное проектирование educational design іноземна мова иностранный язык foreign language студент-іноземець студент-иностранец foreign student |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65284 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кисельова, Г.І. Практичний досвід застосування проектного методу навчання українського та російського іноземного мовлення на ПВ СумДУ [Текст] / Г.І. Кисельова, Мутаз Мохаммад Шехадех Алафір // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 100-101. |
Abstract |
Навчальне проектування у курсі іноземної мови дозволяє вирішувати певні завдання на основі самостійної діяльності студента, реалізації його творчого потенціалу при використанні доступних засобів, набутих знань, когнітивних і практичних умінь і навичок для отримання якісного мовленнєвого продукту. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Austria
1
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
5317
Ireland
2662
Lithuania
1
Poland
1
Puerto Rico
1
Ukraine
20973
United Kingdom
10635
United States
122761
Unknown Country
20972
Downloads
China
1
Germany
1
India
1
Ireland
2660
Lithuania
1
Ukraine
62193
United Kingdom
1
United States
122761
Unknown Country
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kyselova_foreign_student.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | 187631 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.