Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65342
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку |
Other Titles |
Учет влияния гендерных факторов на покупкуц-продаж товаров широкого потребления Taking into account the impact of gender factors in the purchase and sale of goods of wide consumption |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
гендерний фактор гендерный фактор gender factor купівля-продаж покупка-продажа purchase-sale товари широкого вжитку товары широкого спроса goods of wide consumption |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65342 |
Publisher | Рівненський державний гуманітарний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко С.М. Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку / С.М. Ілляшенко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 155-158. |
Abstract |
Викладено результати маркетингового дослідження гендерних особливостей взаємодії покупців і продавців у процесі продажу-купівлі продукції (мобільних телефонів). На їх основі запропоновано рекомендації щодо удосконалення кадрової політики закладів торгівлі, зокрема, при формуванні персоналу продавців, а також рекомендації щодо удосконалення політики просування. Изложены результаты маркетингового исследования гендерных особенностей взаимодействия покупателей и продавцов в процессе продажи-покупки товаров (мобильных телефонов). На их основе предложены рекомендации по соверешенствованию кадровой политики учреждений торговли, в частности, при формировании персонала продавцив, также рекомендации по совершенствованию политики продвижения. Results of marketing research of the gender features of the interaction of buyers and sellers in the sale-purchase products (mobile phones). On the basis of recommendations concerning improvement of personnel policies trade, particularly in the formation of personnel, as well as recommendations for improvement of policy promotion. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

122125349

321271

1

1

15810905

6574024

282767802

15810904
Downloads

1

122125346

1

1

45091132

1

122125346

30
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Starkiv_gender_rivne.pdf | 705.15 kB | Adobe PDF | 289341858 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.