Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65392
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі») |
Other Titles |
Features of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «Tokari») |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych Данилюк, Юлія Миколаївна Данилюк, Юлия Николаевна Danilyuk, Julia Nikolaevna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
санаторно-курортна сфера санаторно-курортная сфера resort sphere комплекс маркетингу комплекс маркетинга marketing complex ринок оздоровчих послуг рынок оздоровительных услуг market of health-improving services маркетинг оздоровчих послуг маркетинг оздоровительных услуг marketing of health services санаторій «Токарі» санаторий «Токари» sanatorium «Tokari» |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65392 |
Publisher | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
License | |
Citation | Сагер, Л.Ю. Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі») [Текст] / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, Є.І. Нагорний, Ю.М. Данилюк // Економічний простір: збірник наукових праць. – №120. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2017. – С. 152-168. |
Abstract |
У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі. В статье проанализирован комплекс маркетинга санаторно-курортных услуг на примере санатория «Токари». Рассмотрены элементы комплекса маркетинга. Приведены характеристики особенностей использования дополнительных «Р» для санаторно-курортной сферы. По результатам выполненного исследования проанализирован комплекс маркетинга «10Р», учитывающий все особенности исследуемой области. Анализ показал, что для санаторно-курортной сферы стоит уделить внимание таким Р: programming, packing, partnership. Данный подход можно охарактеризовать как ориентир на будущее, ведь он поможет улучшить эффективность внедрения маркетинга на предприятиях, которые оказывает услуги. Дальнейшие исследования целесообразно проводить в русле практического применения предложенных рекомендации и исследовать изменения, которые произойдут в результате внедрения. Также необходимо обратить внимание на опыт иностранных компаний в исследуемой области. The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «Р» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10Р» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the servicesoriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Germany
147486
Ireland
569292
Lithuania
1
Netherlands
20653
Poland
1
Russia
1
Turkey
1
Ukraine
179816236
United Kingdom
25477658
United States
1552129428
Unknown Country
68431308
Downloads
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
1
India
1
Italy
1
Lithuania
1003204151
Moldova
2
Poland
1
Ukraine
1552129433
United Kingdom
1
United States
1826592066
Unknown Country
20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Saher_Syhyda_Nahornyi_Danyliuk.pdf | 260.58 kB | Adobe PDF | 86958384 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.