Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65533
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання сучасних технічних засобів у викладанні мікробіології, вірусології та імунології для студентів медичного факультету |
Authors |
Климнюк, С.І.
Романюк, Л.Б. Кравець, Н.Я. Борак, В.П. |
ORCID | |
Keywords |
вища медична освіта высшее медицинское образование higher medical education студенти-медики студенты-медики medical students викладання преподавание teaching |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65533 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Використання сучасних технічних засобів у викладанні мікробіології, вірусології та імунології для студентів медичного факультету [Текст] / С.І. Климнюк, Л.Б. Романюк, Н.Я. Кравець, В.П. Борак // Перспективи розвитку медичної науки і освіти: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 50-51. |
Abstract |
Залучення системи вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору, вимагає підвищення конкурентоспроможності сучасних випускників вітчизняних медичних ВНЗ на міжнародному ринку праці. Оскільки, мікробіологія, вірусологія та імунологія є фундаментальною дисципліною, метою підготовки фахівців на кафедрі є максимально лаконічна та структурована подача інформації для ефективнішого засвоєння знань та застосування їх студентами на практичних заняттях з клінічних дисциплін. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

459266

1

1

1065

3907

1

1

918531

1

57075

28804

311332

57074
Downloads

918533

1

1

1

1

1

311329

1

1837061

16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Klymniuk_Romaniuk_teaching.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | 3066945 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.