Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65652
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market) |
Other Titles |
Сегментация нишевых рынков мяса и мясопродуктов (на примере локального рынка) Сегментація нішевих ринків м’яса та м’ясопродуктів (на прикладі локального ринку) |
Authors |
Savytska, N.L.
Afanasieva, O.P. |
ORCID | |
Keywords |
market segmentation сегментація ринку сегментация рынка market of meat and meat products ринок м’яса та м’ясопродуктів рынок мяса и мясопродуктов marketing policy маркетингова політика маркетинговая политика market niche ніша ринку ниша рынка marketing маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65652 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Savytska, N.L. Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market) [Текст] = Сегментація нішевих ринків м’яса та м’ясопродуктів (на прикладі локального ринку) / N.L. Savytska, O.P. Afanasieva // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – № 1. – С. 42-51. – DOI: 10.21272/mmi.2017.1-04. |
Abstract |
It is investigated features of the demand for meat and meat products of Kharkiv residents. It is carried out
market segmentation and it is highlighted priority target audiences of meat and meat products buyers on the ground of the developed methodical approach. It is determined specific characteristics of selected market segments regarding their needs and characteristics of consumer behaviour. Досліджено особливості попиту на м’ясо та м’ясопродукти мешканців м. Харкова. Здійснено сегментацію ринку та виділено пріоритетні цільові аудиторії покупців м’яса та м’ясопродуктів на основі розробленого методичного підходу. Визначено специфічні характеристики виділених сегментів ринку відносно їх потреб та особливостей купівельної поведінки. Исследованы особенности спроса на мясо и мясопродукты жителей г. Харькова. Проведена сегментация рынка и выделены приоритетные целевые аудитории покупателей мяса и мясопродуктов на основе разработанного методического подхода. Определены специфические характеристики выделенных сегментов рынка относительно их потребностей и особенностей покупательского поведения. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Brazil
1
Bulgaria
1
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
158732871
Gibraltar
25030
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
Ireland
92677
Lithuania
1
Malta
885239
Netherlands
1
New Zealand
65907264
Romania
1
South Africa
1
South Korea
1
Taiwan
1
Ukraine
21043367
United Kingdom
1770479
United States
65907267
Unknown Country
3097810
Vietnam
3721
Downloads
Bulgaria
1
Czechia
1
Germany
65907265
Ireland
1
Lithuania
1
Malta
1
Netherlands
1
South Africa
1
South Korea
21043367
Ukraine
12070587
United Kingdom
65907266
United States
158732869
Unknown Country
7446
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savytska_Afanasieva_MMI_2017_1.pdf | 222.74 kB | Adobe PDF | 323668808 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.