Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65652
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market)
Other Titles Сегментация нишевых рынков мяса и мясопродуктов (на примере локального рынка)
Сегментація нішевих ринків м’яса та м’ясопродуктів (на прикладі локального ринку)
Authors Savytska, N.L.
Afanasieva, O.P.
ORCID
Keywords market segmentation
сегментація ринку
сегментация рынка
market of meat and meat products
ринок м’яса та м’ясопродуктів
рынок мяса и мясопродуктов
marketing policy
маркетингова політика
маркетинговая политика
market niche
ніша ринку
ниша рынка
marketing
маркетинг
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65652
Publisher Sumy State University
License
Citation Savytska, N.L. Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market) [Текст] = Сегментація нішевих ринків м’яса та м’ясопродуктів (на прикладі локального ринку) / N.L. Savytska, O.P. Afanasieva // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – № 1. – С. 42-51. – DOI: 10.21272/mmi.2017.1-04.
Abstract It is investigated features of the demand for meat and meat products of Kharkiv residents. It is carried out market segmentation and it is highlighted priority target audiences of meat and meat products buyers on the ground of the developed methodical approach. It is determined specific characteristics of selected market segments regarding their needs and characteristics of consumer behaviour.
Досліджено особливості попиту на м’ясо та м’ясопродукти мешканців м. Харкова. Здійснено сегментацію ринку та виділено пріоритетні цільові аудиторії покупців м’яса та м’ясопродуктів на основі розробленого методичного підходу. Визначено специфічні характеристики виділених сегментів ринку відносно їх потреб та особливостей купівельної поведінки.
Исследованы особенности спроса на мясо и мясопродукты жителей г. Харькова. Проведена сегментация рынка и выделены приоритетные целевые аудитории покупателей мяса и мясопродуктов на основе разработанного методического подхода. Определены специфические характеристики выделенных сегментов рынка относительно их потребностей и особенностей покупательского поведения.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Brazil Brazil
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
158732871
Gibraltar Gibraltar
25030
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
92677
Lithuania Lithuania
1
Malta Malta
885239
Netherlands Netherlands
1
New Zealand New Zealand
65907264
Romania Romania
1
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
21043367
United Kingdom United Kingdom
1770479
United States United States
65907267
Unknown Country Unknown Country
3097810
Vietnam Vietnam
3721

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
65907265
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Malta Malta
1
Netherlands Netherlands
1
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
21043367
Ukraine Ukraine
12070587
United Kingdom United Kingdom
65907266
United States United States
158732869
Unknown Country Unknown Country
7446
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Savytska_Afanasieva_MMI_2017_1.pdf 222.74 kB Adobe PDF 323668808

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.