Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65733
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Different aspects of benchmarking |
Authors |
Shimko, V.
|
ORCID | |
Keywords |
benchmarking бенчмаркинг бенчмаркінг competitiveness конкурентоспособность конкурентоспроможність company компания компанія strategic marketing oriented research стратегическое маркетинговое исследование стратегічне маркетингове дослідження |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65733 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Shimko, V. Different aspects of benchmarking [Текст] / V. Shimko; EL Adviser O.R. Gladchenko // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 193-194. |
Abstract |
Benchmarking is the process of improving various strategic areas (including economy) that is based on a comparative strategic analysis of the company with industry leaders. It consists of the estimation of the own efficiency, identification the industry leaders and implementation the results of the best in own activities. Benchmarking can be applied in all areas of the company (production and sales, marketing, logistics, etc.). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1062220960

6877584

1995455

1

1

952

1

-793672582

1

59162876

30080863

-426971017

-120566370

7984
Downloads

1062220961

1

1

1

1

1

118325457

998846

-793672580

2

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shimko_benchmarking.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | 387872692 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.