Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65835
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства |
Other Titles |
Assessment of stakeholders influence on the formation of trading company competitive advantages |
Authors |
Chortok, Yuliia Volodymyrivna
Nechyporenko, Roman Mykolaiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5263-0555 |
Keywords |
стейкхолдери конкурентні переваги торговельні підприємства стейкхолдеры конкурентные преимущества торговые предприятия stakeholders competitive advantages trade enterprises |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65835 |
Publisher | Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету |
License | |
Citation | Чорток, Ю.В. Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства [Текст] / Ю.В. Чорток, Р.М. Нечипоренко // Конкурентоспроможність підприємств в умовах трансформаційних процесів в економіці України: матеріали ІІ міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (16 листопада 2017 року). - Харків, ХТЕІ КНТЕУ, 2017. - C. 120-121. |
Abstract |
За допомогою аналізу стейкхолдерів можна визначити важливість різних сегментів ринку, мотивацію покупців, засоби закупівлі ресурсів та реалізації продукції, якість післяпродажного обслуговування, організаційну культуру, їх ефективність та оцінити конкурентні переваги торговельного підприємства. С помощью анализа стейкхолдеров можно определить важность различных сегментов рынка, мотивацию покупателей, средства закупки ресурсов и реализации продукции, качество послепродажного обслуживания, организационную культуру, их эффективность и оценить конкурентные преимущества предприятия. By analyzing stakeholders, we can determine the importance of different market segments, customer motivation, resource purchasing and product sales, quality of after-sales service, organizational culture, their effectiveness, and the competitive advantage of a trading company. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Canada
1
Germany
513375
Greece
1
Ireland
45263
Lithuania
1
Netherlands
1591
Romania
1
Ukraine
20080163
United Kingdom
3433850
United States
174773982
Unknown Country
6864516
Downloads
China
2
France
1
Germany
20080157
Ireland
45262
Lithuania
1
Ukraine
143835214
United Kingdom
1
United States
143835214
Unknown Country
66
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chortok_Nechyporuk.pdf | 242.69 kB | Adobe PDF | 307795918 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.