Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66012
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення |
Other Titles |
Marketing distributive and sales policy: research of essence, role and importance Маркетинговая политика распределения и сбыта: исследование сущности, роли и значения |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингова політика розподілу збутова політика збут дистрибуція логістика промислове підприємство маркетинговая политика распределения сбытовая политика дистрибуция логистика промышленное предприятие сбыт marketing distribution policy marketing policy sale distribution logistics industrial enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66012 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення [Текст] / О.А. Біловодська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 85-97. |
Abstract |
У статті систематизовано визначення маркетингової політики розподілу та виконано об'єднання їх у групи за такими підходами: збутовий, дистрибуційний і логістичний, у зв'язку з чим запропоновано авторське трактування і відповідні завдання. Установлено, що поняття маркетингової політики розподілу дуже тісно пов'язане зі збутовою політикою підприємства і виділені три позиції, які їх характеризують: 1) ототожнення понять; 2) пріоритезація цілей підприємства щодо збуту продукції; 3) орієнтація на споживача. За результатами виконаного дослідження виділено функціональний зміст понять «маркетингова політика розподілу» і «збутова політика» та виявлено, що маркетингова політика розподілу є більш широким поняттям. Сформульовано власне визначення збутової політики підприємства-виробника. Обґрунтовано, що маркетингова політика розподілу – основа бізнесу і серцевина будь-яких бізнес-проектів, планів і перспективних схем розвитку маркетингової діяльності. У зв'язку з цим розроблено схему, що представляє маркетингову політику розподілу як інтегратора виробництва й ринку, визначено її роль і значення для різних функціональних рівнів управління: підприємницького, регіонального та національного. В статье систематизированы определения маркетинговой политики распределения и выполнено объединение их в группы по таким подходам: сбытовой, дистрибуционный и логистический, в связи с чем предложены авторская трактовка и соответствующие задачи. Установлено, что понятие маркетинговой политики распределения очень тесно связано со сбытовой политикой предприятия и выделены три позиции, которые их характеризуют: 1) отождествление понятий; 2) приоритезация целей предприятия в сбыте продукции; 3) ориентация на потребителя. По результатам выполненного исследования выделено функциональное содержание понятий «маркетинговая политика распределения» и «сбытовая политика» и выявлено, что маркетинговая политика распределения является более широким понятием. Сформулировано собственное определение сбытовой политики предприятия-производителя. Обосновано, что маркетинговая политика распределения – основа бизнеса и сердцевина любых бизнес-проектов, планов и перспективных схем развития маркетинговой деятельности. В связи с этим разработана схема, представляющая маркетинговую политику распределения как интегратора производства и рынка, определены ее роль и значение для различных функциональных уровней управления: предпринимательского, регионального и национального. The aim of this article is to deepen the theoretical foundations of marketing industrial policy based on the approach to systematize and clarify the economic essence of marketing distribution and sales policies, to research the functional content and to prove the role and importance of marketing distribution policies for different functional levels of management. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Bulgaria
1
China
1020157907
Croatia
1
Czechia
1
EU
6
France
1567395048
Germany
21717199
Greece
1
Ireland
-1442077731
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
942732388
Poland
28147111
Portugal
1
Romania
264085898
Russia
1
Singapore
1
Slovakia
1
Spain
1
Turkey
942732395
Ukraine
1428986610
United Kingdom
-366269988
United States
1428986612
Unknown Country
2046473310
Downloads
Bulgaria
1
China
2040315813
EU
1
France
5
Germany
21717197
India
1
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
212279
Poland
156964
Portugal
1
Russia
2
Spain
1
Turkey
1
Ukraine
1428986611
United Kingdom
1928652570
United States
-1442077732
Unknown Country
53
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska.pdf | 458.6 kB | Adobe PDF | -317003526 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.