Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66012
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення |
Other Titles |
Marketing distributive and sales policy: research of essence, role and importance Маркетинговая политика распределения и сбыта: исследование сущности, роли и значения |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингова політика розподілу збутова політика збут дистрибуція логістика промислове підприємство маркетинговая политика распределения сбытовая политика дистрибуция логистика промышленное предприятие сбыт marketing distribution policy marketing policy sale distribution logistics industrial enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66012 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення [Текст] / О.А. Біловодська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 85-97. |
Abstract |
У статті систематизовано визначення маркетингової політики розподілу та виконано об'єднання їх у групи за такими підходами: збутовий, дистрибуційний і логістичний, у зв'язку з чим запропоновано авторське трактування і відповідні завдання. Установлено, що поняття маркетингової політики розподілу дуже тісно пов'язане зі збутовою політикою підприємства і виділені три позиції, які їх характеризують: 1) ототожнення понять; 2) пріоритезація цілей підприємства щодо збуту продукції; 3) орієнтація на споживача. За результатами виконаного дослідження виділено функціональний зміст понять «маркетингова політика розподілу» і «збутова політика» та виявлено, що маркетингова політика розподілу є більш широким поняттям. Сформульовано власне визначення збутової політики підприємства-виробника. Обґрунтовано, що маркетингова політика розподілу – основа бізнесу і серцевина будь-яких бізнес-проектів, планів і перспективних схем розвитку маркетингової діяльності. У зв'язку з цим розроблено схему, що представляє маркетингову політику розподілу як інтегратора виробництва й ринку, визначено її роль і значення для різних функціональних рівнів управління: підприємницького, регіонального та національного. В статье систематизированы определения маркетинговой политики распределения и выполнено объединение их в группы по таким подходам: сбытовой, дистрибуционный и логистический, в связи с чем предложены авторская трактовка и соответствующие задачи. Установлено, что понятие маркетинговой политики распределения очень тесно связано со сбытовой политикой предприятия и выделены три позиции, которые их характеризуют: 1) отождествление понятий; 2) приоритезация целей предприятия в сбыте продукции; 3) ориентация на потребителя. По результатам выполненного исследования выделено функциональное содержание понятий «маркетинговая политика распределения» и «сбытовая политика» и выявлено, что маркетинговая политика распределения является более широким понятием. Сформулировано собственное определение сбытовой политики предприятия-производителя. Обосновано, что маркетинговая политика распределения – основа бизнеса и сердцевина любых бизнес-проектов, планов и перспективных схем развития маркетинговой деятельности. В связи с этим разработана схема, представляющая маркетинговую политику распределения как интегратора производства и рынка, определены ее роль и значение для различных функциональных уровней управления: предпринимательского, регионального и национального. The aim of this article is to deepen the theoretical foundations of marketing industrial policy based on the approach to systematize and clarify the economic essence of marketing distribution and sales policies, to research the functional content and to prove the role and importance of marketing distribution policies for different functional levels of management. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1020157907

1

1

6

1567395048

21717199

1

-1442077731

1

1

942732388

28147111

1

264085898

1

1

1

1

942732395

1428986610

-366269988

1428986612

-706867813
Downloads

1

2040315813

1

5

21717197

1

1

1

212279

156964

1

2

1

1

1428986611

1928652570

-1442077732

53
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska.pdf | 458.6 kB | Adobe PDF | -317003526 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.