Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66024
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів
Other Titles Обоснование условий возникновения синергетического эффекта в цепочке поставок потребительских товаров особых габариты
Substantiation of the conditions for the emergence of a synergistic effect in the supply chain of special dimensions’ consumer goods
Authors Якимишин, Л.Я.
ORCID
Keywords ринок спеціалізованих логістичних операторів
дистрибуція
побутові споживчі товари особливих габаритів
попит
маркетинг і продажі
логістика збуту
логістичний продукт
інтеграція цілей маркетингу і логістики
рынок специализированных логистических операторов
дистрибуция
бытовые потребительские товары особых габаритов
спрос
маркетинг и продажи
логистика сбыта
логистический продукт
интеграция целей маркетинга и логистики
market of specialized logistics operators
distribution
household products of special dimensions
demand
marketing and sales
sales logistics
logistics product
integration of goals of marketing and logistics
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66024
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Якимишин, Л.Я. Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів [Текст] / Л.Я. Якимишин // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 109-120.
Abstract Актуалізовано зростання ринку товарів особливих габаритів, ідентифіковано основні причини цього та основні реакції з боку логістики. Обґрунтовано процедуру ідентифікації характерних ознак ланцюгів поставок залежно від типу товару, покладеного в його основу. Запропоновано процес трансформації цілей маркетингу і логістики в ланцюгу поставок товарів особливих габаритів. Запропоновано маркетингово-логістичні інтегровані рішення та викладено засади функціонування ланок бізнес-процесів у ланцюгу поставок.
Актуализирован рост рынка товаров особых габаритов, идентифицированы основные причины этого и основные реакции со стороны логистики. Обоснованно процедуру идентификации отличительных признаков цепей поставок в зависимости от типа товара, положенного в его основу. Предложен процесс трансформации целей маркетинга и логистики в цепи поставок товаров особых габаритов. Предложены маркетингово-логистические интегрированные решения и изложены основы функционирования звеньев бизнес-процессов в цепи поставок.
The solving of problem of integration marketing and logistics in order to obtain a synergistic effect in the field of distribution of specific goods requires rethinking the classic position of logistics and marketing, identifying their common goals and areas of cooperation.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Germany Germany
27439
Ireland Ireland
10186
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1201288
Ukraine Ukraine
131229
United Kingdom United Kingdom
65900
United States United States
966517
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
285
Germany Germany
1
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
262207
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2402577
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Yakymyshyn.pdf 401.43 kB Adobe PDF 2665091

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.