Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66024
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів |
Other Titles |
Обоснование условий возникновения синергетического эффекта в цепочке поставок потребительских товаров особых габариты Substantiation of the conditions for the emergence of a synergistic effect in the supply chain of special dimensions’ consumer goods |
Authors |
Якимишин, Л.Я.
|
ORCID | |
Keywords |
ринок спеціалізованих логістичних операторів дистрибуція побутові споживчі товари особливих габаритів попит маркетинг і продажі логістика збуту логістичний продукт інтеграція цілей маркетингу і логістики рынок специализированных логистических операторов дистрибуция бытовые потребительские товары особых габаритов спрос маркетинг и продажи логистика сбыта логистический продукт интеграция целей маркетинга и логистики market of specialized logistics operators distribution household products of special dimensions demand marketing and sales sales logistics logistics product integration of goals of marketing and logistics |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66024 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Якимишин, Л.Я. Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів [Текст] / Л.Я. Якимишин // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 109-120. |
Abstract |
Актуалізовано зростання ринку товарів особливих габаритів, ідентифіковано основні причини цього та основні реакції з боку логістики. Обґрунтовано процедуру ідентифікації характерних ознак ланцюгів поставок залежно від типу товару, покладеного в його основу. Запропоновано процес трансформації цілей маркетингу і логістики в ланцюгу поставок товарів особливих габаритів. Запропоновано маркетингово-логістичні інтегровані рішення та викладено засади функціонування ланок бізнес-процесів у ланцюгу поставок. Актуализирован рост рынка товаров особых габаритов, идентифицированы основные причины этого и основные реакции со стороны логистики. Обоснованно процедуру идентификации отличительных признаков цепей поставок в зависимости от типа товара, положенного в его основу. Предложен процесс трансформации целей маркетинга и логистики в цепи поставок товаров особых габаритов. Предложены маркетингово-логистические интегрированные решения и изложены основы функционирования звеньев бизнес-процессов в цепи поставок. The solving of problem of integration marketing and logistics in order to obtain a synergistic effect in the field of distribution of specific goods requires rethinking the classic position of logistics and marketing, identifying their common goals and areas of cooperation. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Germany
27439
Ireland
10186
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1201288
Ukraine
131229
United Kingdom
65900
United States
966517
Unknown Country
13
Downloads
China
285
Germany
1
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
262207
United Kingdom
1
United States
2402577
Unknown Country
16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yakymyshyn.pdf | 401.43 kB | Adobe PDF | 2665091 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.