Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66035
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту |
Other Titles |
Трансформация новых ценностей в категории менеджмента The transformation of new values in a category of management |
Authors |
Захарчин, Г.М.
Склярук, Т.В. |
ORCID | |
Keywords |
цінності менеджмент суспільна довіра організаційна культура якість менеджменту креативний менеджмент соціальна відповідальність ценности доверие организационная культура качество креативный менеджмент ответственность values management confidence organizational culture quality creative management responsibility |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66035 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Захарчин, Г.М. Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту [Текст] / Г.М. Захарчин, Т.В. Склярук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 121-128. |
Abstract |
Обгрунтовано необхідність використання категорії «цінність» як тонкопланового інструментарію в системі менеджменту, окреслено проблемне поле реалізації нових цінностей у соціально-економічному просторі та управлінській практиці, акцентовано на ролі організаційної культури як механізму трансформації цінностей у категорії менеджменту. Обоснована необходимость использования категории «ценность» как тонкопланового инструментария в системе менеджмента, выделено проблемное поле реализации новых ценностей в социально-экономическом пространстве и управленческой практике, акцентировано на роли организационной культуры как механизма трансформации ценностей в категории менеджмента. In the article we have pointed out the need for strengthening an applied nature of the research subject, i.e., further researches should be directed towards making real mechanism of transformation of new values into management categories, to use them as an instruments of management in order to increase efficiency at all levels and build a new model of management. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
20364540
France
1
Germany
4728
Ireland
113398
Lithuania
1
Singapore
196411471
Ukraine
8314724
United Kingdom
1808481
United States
431743540
Unknown Country
8314723
Downloads
China
1
Germany
49950
India
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Ukraine
20364539
United Kingdom
1353
United States
196411470
Unknown Country
23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zakharchyn_Skliaruk.pdf | 292.72 kB | Adobe PDF | 216827339 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.