Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66035
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту |
Other Titles |
Трансформация новых ценностей в категории менеджмента The transformation of new values in a category of management |
Authors |
Захарчин, Г.М.
Склярук, Т.В. |
ORCID | |
Keywords |
цінності менеджмент суспільна довіра організаційна культура якість менеджменту креативний менеджмент соціальна відповідальність ценности доверие организационная культура качество креативный менеджмент ответственность values management confidence organizational culture quality creative management responsibility |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66035 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Захарчин, Г.М. Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту [Текст] / Г.М. Захарчин, Т.В. Склярук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 121-128. |
Abstract |
Обгрунтовано необхідність використання категорії «цінність» як тонкопланового інструментарію в системі менеджменту, окреслено проблемне поле реалізації нових цінностей у соціально-економічному просторі та управлінській практиці, акцентовано на ролі організаційної культури як механізму трансформації цінностей у категорії менеджменту. Обоснована необходимость использования категории «ценность» как тонкопланового инструментария в системе менеджмента, выделено проблемное поле реализации новых ценностей в социально-экономическом пространстве и управленческой практике, акцентировано на роли организационной культуры как механизма трансформации ценностей в категории менеджмента. In the article we have pointed out the need for strengthening an applied nature of the research subject, i.e., further researches should be directed towards making real mechanism of transformation of new values into management categories, to use them as an instruments of management in order to increase efficiency at all levels and build a new model of management. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

20364540

1

4728

113398

1

196411471

8314724

1808481

431743540

8314723
Downloads

1

49950

1

1

1

20364539

1353

196411470

23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zakharchyn_Skliaruk.pdf | 292.72 kB | Adobe PDF | 216827339 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.