Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66136
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні |
Other Titles |
Marketing support of rural green tourism development in Ukraine Маркетинговое обеспечение развития сельского зеленого туризма в Украине |
Authors |
Кузьо, Н.Є.
Косар, Н.С. |
ORCID | |
Keywords |
туристичний продукт сільський зелений туризм сегменти ринку туристичних послуг ільські садиби та міні-готелі вподобання споживачів у сфері туризму туристический продукт сельский зеленый туризм сегменты рынка туристических услуг сельские усадьбы и мини-отели реимущества потребителей в сфере туризма tourism product rural green tourism tourism market segments farmstead and mini-hotels consumer preferences in tourism |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66136 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кузьо, Н.Є. Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні [Текст] / Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 369-381. |
Abstract |
Установлено, що внаслідок своїх природних умов Україна має потужний туристичний потенціал у сфері сільського зеленого туризму, уточнено сутність та характеристики продукту у цій сфері туризму. На підставі проведеного інтернет-опитування було визначено потреби та вподобання споживачів цього виду туризму та невисоку поінформованість потенційних клієнтів у цій сфері. На підставі дослідження обґрунтовано необхідність об’єднання зусиль туристичних операторів та агенцій сумісно з суб’єктами, які безпосередньо надають послуги у цій сфері у напрямі реалізації сегментоорієнтованої продуктової політики для споживачів різної вікової категорії, з різним рівнем доходів та складом сім’ї. Установлено, что вследствие своих природных условий Украина имеет мощный туристический потенциал в сфере сельского зеленого туризма, уточнены сущность и характеристики продукта в этой сфере туризма. На основании проведенного Интернет-опроса были определены потребности и преимущества потребителей в этом виде туризма и невысокую осведомленность потенциальных клиентов в этой сфере. На основании исследования обосновано необходимость объединения усилий туристических операторов и агентств совместно с субъектами, которые непосредственно предоставляют услуги в этой сфере, в направлении реализации сегментоориентированой продуктовой политики для потребителей различной возрастной категории, с разным уровнем доходов и составом семьи. The article aims is to clarify the essence and characteristics of rural green tourism and determine the prospects of tourism development based directly on consumers demands. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Germany
142966
Greece
5584
Ireland
71484
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
49943881
United Kingdom
1120834
United States
29093673
Unknown Country
3308332
Downloads
France
1
Germany
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
49943880
United Kingdom
2791
United States
83686758
Unknown Country
560696
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuzo.pdf | 466.66 kB | Adobe PDF | 134194131 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.