Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66152
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Identifying areas and components of the management decisions for small industrial enterprises the second and third group of simplified tax system |
Other Titles |
Определение направлений и элементы управленческих решений для малых промышленных предприятий второй и третьей группы упрощенной системы налогообложения Визначення напрямів та складових управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування |
Authors |
Balan, O.
Maslennikov, Y. Selivanova, N. |
ORCID | |
Keywords |
management decision управлінське рішення управленческое решение small industrial enterprise мале промислове підприємство малое промышленное предприятие quantitative features кількісні особливості количественные особенности components of management decisions складові управлінського рішення элементы управленческого решения |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66152 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Balan, O. Identifying areas and components of the management decisions for small industrial enterprises the second and third group of simplified tax system [Текст] = Визначення напрямів та складових управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування / O. Balan, Ye. Maslennikov, N. Selivanova // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – № 3. – C. 257-266. – DOI: 10.21272/mmi.2017.3-24. |
Abstract |
The article identifies and analyses quantitative and qualitative characteristics of small industry, on which formulated the basic directions of management decisions, which are selling and buying. Defined the composition of management solutions (accumulated research and related accumulated as a resource) and the factors influencing the decision making process for small industrial enterprises second and third of the simplified tax system. У статті визначені і проаналізовані кількісні та якісні характеристики малих промислових підприємств, на підставі яких сформульовані основні напрямки прийняття управлінських рішень, якими є продаж та покупка. Визначені складові управлінського рішення (акумульований дослід та відповідної якості акумульований ресурс), а також фактори впливу на процес прийняття управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування. В статье определены и проанализированы количественные и качественные характеристики малых промышленных предприятий, на основании которых сформулированы основные направления принятия управленческих решений, которыми является продажа и покупка. Определены составляющие управленческого решения (аккумулированный опыт и соответствующего качества аккумулированный ресурс), а также факторы, влияющие на процесс принятия управленческих решений для малых промышленных предприятий второй и третьей группы упрощенной системы налогообложения. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Burundi
1
Ecuador
1
Finland
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
15275
Lithuania
1
Malawi
1
Philippines
1
Singapore
1
Ukraine
444530
United Kingdom
222550
United States
6909518
Unknown Country
444529
Vietnam
2015
Downloads
China
1
Germany
1
India
1
Lithuania
1
Maldives
1
Nigeria
1
Philippines
1
Singapore
1
Ukraine
1264970
United Kingdom
1
United States
6909517
Unknown Country
12
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Balan_mmi_2017_3_257_266.pdf | 374.22 kB | Adobe PDF | 8174509 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.