Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66188
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії
Other Titles Концептуальный подход к подготовке и проведению рекламной кампании
Conceptual approach to the preparation and conduction of advertising campaign
Authors Райко, Д.В.
Цейтлін, Л.М.
Зацаринний, В.М.
ORCID
Keywords реклама
рекламна кампанія
комунікація
рекламне звернення
рекламна концепція
рекламная кампания
коммуникация
рекламное обращение
рекламная концепция
advertising
advertising campaign
communication
advertising appeal
advertising concept
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66188
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Райко, Д.В. Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії [Текст] / Д.В. Райко, Л.М. Цейтлін, В.М. Зацаринний // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 75-88. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-7
Abstract Метою даної статті є розроблення та апробація підходу до планування та реалізації рекламної кампанії. Виділено два окремі блоки етапів проведення рекламної кампанії: перший – виявлення необхідності рекламної кампанії шляхом виконання аналізу зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища і постановки відповідних цілей, другий – її реалізація. Доведено, що максимальний ефект від рекламної кампанії досягається у разі об’єднання двох блоків у єдиний цілісний послідовний процес. Визначено, що особливостями запропонованого підходу є такі: тісна співпраця клієнта (замовника реклами) і виконавця (рекламного агентства, рекламного відділу підприємства)на кожному етапі розробки рекламної кампанії; постійний аналіз ситуації та оцінка ефективності проведення кампанії; рекламна кампанія має гнучкий бюджет та концепцію; можливість корекції кожного етапу підготовки рекламної кампанії відповідно до виділеного бюджету та поставлених цілей.
Целью данной статьи является разработка и апробация подхода к планированию и реализации рекламной кампании. Выделены два отдельных блока разработки рекламной кампании: первый – выявление необходимости рекламной кампании путем проведения анализа внешней и внутренней маркетинговой среды и постановки соответствующих целей, второй – ее реализация. Доказано, что максимальный эффект от рекламной кампании достигается при объединении двух блоков в единый целостный последовательный процесс. Определены особенности предложенного подхода: тесное сотрудничество клиента (заказчика рекламы) и исполнителя (рекламного агентства, рекламного отдела предприятия); постоянный анализ ситуации и оценка эффективности проведения кампании; рекламная кампания с гибкими бюджетом и концепцией; возможность коррекции каждого этапа разработки рекламной кампании в соответствии с выделенным бюджетом и поставленными целями.
The objective of this article is to create a decision-making process for an advertising campaign and its further implementation. This article defines the advertising as an impersonal means of communication, which has a clearly identified source of funding and is intended to inform consumers and encourage them to act in a manner beneficial to the advertiser.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
77630187
Germany Germany
805273
Greece Greece
1
Ireland Ireland
119576
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
4134
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
116445280
United Kingdom United Kingdom
3518341
United States United States
225855946
Unknown Country Unknown Country
7034614

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
462429
Germany Germany
805280
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
67727
Russia Russia
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
462433
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
225855945
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
431413359
Unknown Country Unknown Country
431413360

Files

File Size Format Downloads
Raiko.pdf 436.76 kB Adobe PDF 1090480541

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.