Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66220
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Медіапланування: класифікація показників |
Other Titles |
Media planning: classification of indexes Медиапланирование: классификация показателей |
Authors |
Крепак, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
медіапланування медіапоказники медіадослідження рекламна кампанія рейтинг асоби масової інформації цільова аудиторія медиапланирование медиапоказатели медиаисследования рекламная кампания средства массовой информации целевая аудитория media planning media indexes media measures advertising campaign rating mass media target audience |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66220 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Крепак, А.С. Медіапланування: класифікація показників [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 123-132. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-11 |
Abstract |
У статті проаналізовано ключові характеристики медіапоказників, що застосовуються в рекламній діяльності під час планування та оцінювання рекламних кампаній. Виділено окремі типи показників медіапланування, що були згруповані за найбільш значущими класифікаційними ознаками, розробленими автором. Надано розгорнутий опис істотних особливостей застосування інструментарію рекламного планування. В статье проанализированы ключевые характеристики медиапоказателей, используемых в рекламной деятельности во время планирования и оценивания рекламных кампаний. Выделены типы показателей медиапланирования, сгруппированные по наиболее значимым классификационным признакам, разработанным автором. Предоставлено развернутое описание существенных особенностей применения инструментария рекламного планирования. The purpose of writing the article is to highlight main types of media planning indexes and to classify them. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

431339666

-31830853

-1166152407

1

22152329

1

22152321

235841128

431339661

1

-87710156

1984883548

-63661706

431339665
Downloads

1

-63661707

-87710156

4711801

1

1

156476

1

171814747

-87710156

-1166152406

-87710154

9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krepak.pdf | 202.19 kB | Adobe PDF | -1316261542 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.