Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66233
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень |
Other Titles |
Evaluating a posteriori effectiveness of marketing decisions Оценивание апостериорной эффективности маркетинговых решений |
Authors |
Григорук, П.М.
Хрущ, Н.А. |
ORCID | |
Keywords |
маркетингові рішення рівень задоволеності споживача прибутковість маркетингової діяльності оцінювання апостеріорної ефективності рішення інтегральний показник статистичний критерій маркетинговые решения уровень удовлетворенности потребителей прибыльность маркетинговой деятельности оценивание апостериорной эффективности решения интегральный показатель статистический критерий marketing decisions level of customer’s satisfaction profitability of marketing activities assessment of posteriori effectiveness of decision complex index statistic criterion |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66233 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Григорук, П.М. Оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень [Текст] / П.М. Григорук, Н.А. Хрущ // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 149-161. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-13 |
Abstract |
У статті розглянуті підходи до оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень. Проведено аналіз найбільш поширених моделей, спрямованих на визначення рівня задоволеності споживачів. Представлено два авторські підходи до оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень. Перший ґрунтується на побудові інтегрального показника ефективності на основі зіставлення фактичних та планових значень часткових показників ефективності. Другий підхід спрямований на зіставленні апріорної та апостеріорної ефективності рішення. Особливістю авторських підходів є те, що вони використовують як метричні, так і неметричні часткові показники ефективності. Наведено рекомендації щодо практичного застосування наведених підходів. В статье рассмотрены подходы к оценке апостериорной эффективности маркетинговых решений. Проведен анализ наиболее распространенных моделей, направленных на определение уровня удовлетворенности потребителей. Представлены два авторских подхода к оцениванию апостериорной эффективности маркетинговых решений. Первый основывается на построении интегрального показателя эффективности на основе сопоставления фактических и плановых значений частных показателей эффективности. Второй подход направлен на сопоставление априорной и апостериорной эффективности решения. Особенностью авторских подходов является то, что они используют как метрические, так и неметрические частичные показатели эффективности. Приведены рекомендации по практическому применению указанных подходов. The aim of the article is analysis of the main methods of evaluating a posteriori the effectiveness of marketing decisions, the description of author's approaches to solve the task and define the practical aspects of their application in activity of domestic enterprises. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

6291

1597

1

1

1

24420

12583

70059

254330
Downloads

12581

1

1

1

70057

1

12581

369285
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hryhoruk.pdf | 236.62 kB | Adobe PDF | 464508 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.