Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66277
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Основи моделювання рішень економічних суб’єктів з урахуванням цінностей та норм соціальної відповідальності |
Other Titles |
Основы моделирования решений экономических субъектов с учетом ценностей и норм социальной ответственности Economic entities’ decision modelling fundaments adjusted for values and norms of social responsibility |
Authors |
Потрашкова, Л.В.
|
ORCID | |
Keywords |
соціальна відповідальність економічних суб’єктів соціальна відповідальність споживачів моделювання прийняття рішень суспільні цінності соціальні норми відносини економічних суб’єктів социальная ответственность экономических субъектов социальная ответственность потребителей моделирование принятия решений общественные ценности социальные нормы отношения экономических субъектов economic entities’ social responsibility social responsibility of consumers decision modeling social values social norms relations of economic subjects |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66277 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Потрашкова, Л.В. Основи моделювання рішень економічних суб'єктів з урахуванням цінностей та норм соціальної відповідальності [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 209-218. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-18 |
Abstract |
Для планування діяльності підприємства потрібно мати інформацію про поведінку його стейкхолдерів. Така інформація може бути отримана шляхом моделювання рішень відповідних економічних суб’єктів. При цьому важливо враховувати, що на рішення економічних суб’єктів впливають такі соціальні регулятори, як суспільні цінності та соціальні норми, які в останні десятиліття зазнали трансформацій під впливом ідей соціальної відповідальності. Тому в статті запропоновано удосконалення базової моделі прийняття рішень шляхом урахування в ній суспільних цінностей та норм соціальної відповідальності, а також характеристик відносин особи, що приймає рішення, з відповідними контрагентами. Для планирования деятельности предприятия нужно иметь информацию о поведении его стейкхолдеров. Такая информация может быть получена путем моделирования решений соответствующих экономических субъектов. При этом важно учитывать, что на решения экономических субъектов влияют такие социальные регуляторы, как общественные ценности и социальные нормы, которые в последние десятилетия претерпели трансформацию под влиянием идей социальной ответственности. В связи с этим в статье предложено усовершенствование базовой модели принятия решений путем учета в ней общественных ценностей и норм социальной ответственности, а также характеристик отношений лица, принимающего решение, с соответствующими контрагентами. The purpose of the article is to improve the basic model of decision-making by taking into account its values and norms of social responsibility, as well as the characteristics of decision-maker’s relations with the respective counterparties. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
France
1
Germany
559
Ireland
2106
Lithuania
1
Ukraine
32373
United Kingdom
16327
United States
178739
Unknown Country
32372
Downloads
China
4
Germany
1
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
94997
United Kingdom
1
United States
178739
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Potrashkova.pdf | 208.71 kB | Adobe PDF | 273747 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.