Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66604
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування соціалізації студентів засобами навчально-виховного процесу
Authors Tuhai, Nataliia Oleksandrivna
Закусило, Д.Р.
ORCID
Keywords соціалізація студентів
навчально-виховний процес
криза освіти
социализация студентов
учебно-воспитательный процесс
кризис образования
student socialization
educational process
crisis of education
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66604
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тугай, Н.О. Формування соціалізації студентів засобами навчально-виховного процесу [Текст] / Н.О. Тугай, Д.Р. Закусило // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 20 квітня 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 70-71.
Abstract Потрібна докорінна зміна методологічних засад навчально-виховного процесу: сучасна вища освіта повинна бути поставлена так, щоб від студента вимагалась психологічна готовність до сприйняття і самостійного відбору необхідної для майбутньої професії інформації, оволодіння загальними методами і знаннями, прагнення безперервного навчання і творчого пошуку.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

France France
1
Germany Germany
1647739
Greece Greece
1
Ireland Ireland
63834
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
805816328
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
12477648
United Kingdom United Kingdom
3018025
United States United States
-447013072
Unknown Country Unknown Country
295137202

Downloads

China China
3
Germany Germany
-447013076
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
37432736
United Kingdom United Kingdom
3018026
United States United States
-447013073
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Tuhai.pdf 525.08 kB Adobe PDF -853575379

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.