Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66622
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Гендерні особливості інтернет-комунікації англійською мовою |
| Authors |
Леперт, О.А.
Вареник, Г.І. Шарамко, С.В. |
| ORCID | |
| Keywords |
інтернет-комунікація англійська мова гендерні особливості интернет-коммуникация английский язык гендерные особенности Internet communication English gender peculiarities |
| Type | Conference Papers |
| Date of Issue | 2017 |
| URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66622 |
| Publisher | Сумський державний університет |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Леперт, О.А. Гендерні особливості інтернет-комунікації англійською мовою [Текст] / О.А. Леперт, Г.І. Вареник, С.В. Шарамко // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 20 квітня 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 74. |
| Abstract |
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вивчення відмінностей
міжкультурного електронного спілкування між чоловіками та жінками.
Метою даної роботи є дослідження гендерних особливостей спілкування
англійською мовою в Інтернет-просторі та аналізі персональних веб-сторінок (блогів)
англомовних підлітків віком від 13 до 17 років. |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Australia
-853947815
Bulgaria
1
Germany
17303
Ireland
87337
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Russia
1
Singapore
304619263
Sweden
1
Ukraine
609238526
United Kingdom
29964536
United States
-1797874802
Unknown Country
-828719625
Downloads
Bulgaria
1
China
2
Germany
1595
India
1
Ireland
87336
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
137275036
United Kingdom
1
United States
-1707895632
Unknown Country
1758352026
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Lepert.pdf | 420.17 kB | Adobe PDF | 187820368 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.