Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66786
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Synergetic Basis of Innovation Marketing |
Other Titles |
Синергические основы инновационного маркетинга |
Authors |
Melnyk, Leonid Hryhorovych
Dehtyarova, Iryna Borysivna Dehtiarova, Iryna Borysivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-7824-0678 http://orcid.org/0000-0003-4615-0437 |
Keywords |
інновація инновация innovation маркетинг marketing синергетичні ефекти синергетические эффекты synergetic effects синергія синергия synergy |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66786 |
Publisher | Riga Technical University |
License | |
Citation | Melnyk, L.G. Synergetic Basis of Innovation Marketing [Текст] / L.G. Melnyk, I.B. Dehtyarova // Scientific Journal of Riga technical University. Series: Economics and Business. – 2012. – №22. – P. 118–124. |
Abstract |
В статті розглядаються питання синергетичного ефекту інноваційного маркетингу. Він показує джерела синергетичних ефектів інноваційного маркетингу, види синергізму, синергетичні ефекти маркетингових інновацій, а також методи оцінки. В статье рассмотрены вопросы синергетического воздействия инновационного маркетинга. Он показывает источники синергетического эффекта инновационного маркетинга, типы синергизма, синергетические эффекты маркетинговых инноваций, а также методы оценки. Issues of synergetic effects of innovation marketing are considered in the article. It shows sources of synergetic effects of innovation marketing, types of synergism, synergetic effects of marketing innovations, as well as evaluation methods. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Finland
1
Germany
257
Greece
1
Ireland
9431
Japan
1
Lithuania
1
Ukraine
667315
United Kingdom
60155
United States
356852
Unknown Country
119032
Vietnam
2551
Downloads
Austria
1
Belgium
1
Cambodia
1
China
1215598
Ethiopia
1
France
1215599
Germany
1215597
India
60151
Iran
1
Ireland
1
Italy
5098
Japan
1
Lithuania
5099
Malaysia
1
Netherlands
1
New Zealand
60151
Philippines
1
Poland
18861
Russia
1
South Africa
1
Taiwan
1
Thailand
1
Ukraine
1215598
United Kingdom
356850
United States
1215600
Unknown Country
7
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_Dehtysrova_Synergetic_basis_of_innovation_marketing.pdf | 432.87 kB | Adobe PDF | 6584224 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.