Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67140
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тематичне впорядкування друкованого видання як фактор інформаційної пропаганди (на прикладі газети «Новороссия») |
Authors |
Ганжа, Я.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
засоби масової інформації средства массовой информации mass-media друковані газети печатные газеты printed newspapers агітація агитация agitation пропаганда окупованих територій пропаганда оккупированных территорий propaganda of the occupied territories |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67140 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ганжа, Я.Л. Тематичне впорядкування друкованого видання як фактор інформаційної пропаганди (на прикладі газети «Новороссия») [Текст] / Я.Л. Ганжа; кер. Н.М. Прокопенко // Перший крок у науку: матеріали ІX студентської конференції, м. Суми, 25 лютого 2018 р. / відп. за вип. С.М. Солодовніков. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 322-323. |
Abstract |
У складних умовах гібридної війни, коли доступ до Інтернету,
телебачення, радіо часто є неможливим або обмеженим, друковані
засоби масової інформації стають важливим інструментом пропаганди
й агітації. Використання преси в якості ідеологічної зброї й засобу
маніпуляції суспільною свідомістю не є новацією, притаманною
сучасній гібридній війні, яку розв’язала Росія проти України. |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ЕлІТ) |
Views

440888

3

1

22559

1

1

1

76379

38498

881775

76378
Downloads

1536485

1230

1

1

1

227064

1

1536485

9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hanzha_Tematychne_vporiadkuvannia.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | 3301277 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.