Образ [225]

Browse by
Showing results 161 to 180 of 225
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 Реклама в закарпатській газеті "Українське слово" 1932–1938 рр. Барчан, О. Article 27316875 11660660
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 2456668 3011480
2018 Репрезентативність жанрових ознак путівника і тревел медіатексту Kovalova, Tetiana Viktorivna Article -1436749656 -673075748
2024 Репрезентативність закордонного контенту з лесезнавства в електронному інформаційному просторі Комова, M.; Петрушка, А. Article 82 101
2018 Репрезентація жінок у медіа під час суспільно-політичних та воєнних подій в Україні 2013-2018 років Волобуєва, А.; Зенталь, О. Article 1090722504 1792753144
2024 Ризики симбіотичних зв’язків тероризму й масмедіа у висвітленні збройної агресії РФ проти України Мисловський, І. Article 1036 1752
2019 Роль мультимедійної комунікації в "Арабській весні" Вербицька, Г. Article 259158983 94946732
2020 Роль персоніфікованих джерел у конструюванні інформації про COVID-19 для медіаспоживачів Yaremenko, Vadym Pavlovych; Дєдова, A.; Зубар, Д. Article 43917212 30341968
2019 Роль сугестії у формуванні громадської думки аудиторії інтернет-видань Rudenko, Nataliia Volodymyrivna Article 839323787 797817378
2019 Роль телепрограми "Енеїда" у популяризації української культури Темчур, К. Article 665791689 583795256
2024 Російська інформаційна війна проти України 2014–2024 рр. як предмет наукових студій: концепт «інформаційне насильство» Верховцева, І. Article 0 0
2024 Російське вторгнення в Україну в дзеркалі італійської преси Сімашова, А. Article 0 0
2022 Рубрика як корелянт позиціювання часопису "Літературний Тернопіль" Дащенко, Н. Article 1933112 1669663
2018 Сатирично-гумористична преса Одеси кінця ХІХ століття Сидоренко, Н. Article 135106314 78454495
2021 Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності Гиріна, Т.; Хлюст, В. Article 1960553858 -1586884372
2023 Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів Антонова, О.; Соловйова, Ю.; Фєдотова, Н.; Лелека, О. Article 1567 1504
2018 Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору Прядко, Ю. Article 5801856 7405120
2022 Соціально-психологічні особливості текстів медіаповідомлень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 178602969 22805592
2019 Соціальні проблеми в онлайн-виданнях "Українська правда" та "20 хвилин" Мединська, О.; Мединський, М. Article 1160739416 -444852934
2021 Соціо-психологічні механізми впливу інвестигативного медіатексту на розвиток ідейно-естетичних вподобань реципієнта Стєкольщикова, В. Article 15620987 43833882