Образ [248]

Browse by
Showing results 181 to 200 of 248
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Ризики симбіотичних зв’язків тероризму й масмедіа у висвітленні збройної агресії РФ проти України Мисловський, І. Article 1037 1752
2019 Роль мультимедійної комунікації в "Арабській весні" Вербицька, Г. Article 518007401 94946732
2020 Роль персоніфікованих джерел у конструюванні інформації про COVID-19 для медіаспоживачів Yaremenko, Vadym Pavlovych; Дєдова, A.; Зубар, Д. Article 43917212 30341968
2019 Роль сугестії у формуванні громадської думки аудиторії інтернет-видань Rudenko, Nataliia Volodymyrivna Article 839323789 797817378
2019 Роль телепрограми "Енеїда" у популяризації української культури Темчур, К. Article 665791689 583795256
2024 Російська інформаційна війна проти України 2014–2024 рр. як предмет наукових студій: концепт «інформаційне насильство» Верховцева, І. Article 0 0
2024 Російське вторгнення в Україну в дзеркалі італійської преси Сімашова, А. Article 3 0
2022 Рубрика як корелянт позиціювання часопису "Літературний Тернопіль" Дащенко, Н. Article 3866225 1669663
2025 Різновиди маніпуляцій в онлайн-медіа і соцмережах Шевченко, В. Article 1 0
2018 Сатирично-гумористична преса Одеси кінця ХІХ століття Сидоренко, Н. Article 268375022 78454495
2021 Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності Гиріна, Т.; Хлюст, В. Article 1960553859 -1586884372
2024 Символічний простір як колективна ідентичність територіальних громад Чорнобут, О. Article 3 1
2023 Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів Антонова, О.; Соловйова, Ю.; Фєдотова, Н.; Лелека, О. Article 4586 1504
2018 Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору Прядко, Ю. Article 5801857 7405120
2022 Соціально-психологічні особливості текстів медіаповідомлень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 178602969 22805592
2019 Соціальні проблеми в онлайн-виданнях "Українська правда" та "20 хвилин" Мединська, О.; Мединський, М. Article 1160739417 -444852934
2021 Соціо-психологічні механізми впливу інвестигативного медіатексту на розвиток ідейно-естетичних вподобань реципієнта Стєкольщикова, В. Article 15620987 43833882
2025 Специфіка застосування сучасних соціально-комунікаційних технологій у національному телемарафоні «Єдині новини» Пуцята, І. Article 1 0
2023 Специфіка й тенденції висвітлення релігійних конфліктів у медійному середовищі Opanasenko, Yuliia Serhiivna Article 895276 262238
2021 Специфіка функціонування заголовків у регіональних ЗМІ (на прикладі газети "Подолянин") Лівіцька, О. Article 235978842 283480456