Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67325
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості організації роботи сучасних call-центрів банківських установ |
Other Titles |
Features of organization of work of modern call-centers of banking institutions Особенности организации работы современных call-центров банковских учреждений |
Authors |
Kryvych, Yana Mykolaivna
Протиняк, Т.О. |
ORCID |
http://orcid.org/ 0000-0002-3401-0878 |
Keywords |
фінансова установа финансовое учреждение financial institution інновації инновации innovations економічна криза экономический кризис economic crisis |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67325 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кривич Я.М. Особливості організації роботи сучасних call-центрів банківських установ / Я.М. Кривич, Т.О. Протиняк // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 258-263. |
Abstract |
Як показує практика, в момент піку розвитку фінансової установи, більшість банків мають змогу інвестувати кошти в різні інновації та розширення діяльності на ринку. Проте, в момент економічної кризи, коли стабільність ринку функціонально порушена – менеджмент установи має можливість використовувати лише ті інструменти та практики, які допомагають, утримати клієнта і не витрачають додаткових витрат на
розробку та впровадження. Как показывает практика, в момент пика развития финансового учреждения, большинство банков имеют возможность инвестировать средства в различные инновации и расширение деятельности на рынке. Однако, в момент экономического кризиса, когда стабильность рынка функционально нарушена - менеджмент учреждения имеет возможность использовать только те инструменты и практики, которые помогают, удержать клиента и не тратят дополнительных расходов на разработку и внедрение. As practice shows, at the moment of the development of a financial institution, most banks have the opportunity to invest in various innovations and expansion of the market. However, at a time of economic crisis, when market stability is functionally broken, management has the ability to use only those tools and practices that help, retain the client and do not spend extra on development and implementation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
China
1
France
1
Germany
28553
Greece
1
Ireland
4305
Lithuania
1
Moldova
1
Singapore
1
Ukraine
224337
United Kingdom
95626
United States
1249958
Unknown Country
224336
Downloads
China
3
Germany
1249959
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
202
Singapore
1
Ukraine
224338
United Kingdom
1
United States
1827123
Unknown Country
1827123
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kryvych_Osoblyvosti_orhanizatsii_roboty.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | 5128753 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.