Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67332
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Просування банківського бренду в мережі інтернет |
Other Titles |
Promotion of the banking brand on the Internet Продвижение банковского бренда в сети интернет |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
![]() Ємцева, К.Ю. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords |
маркетингові відносини маркетинговые отношения marketing relations клієнти банку клиенты банка bank customers |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67332 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бондаренко А.Ф. Просування банківського бренду в мережі інтернет / А.Ф. Бондаренко, К.Ю. Ємцева // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 235-239. |
Abstract |
На сучасному етапі зміни традиційних збутових технологій на концепцію маркетингових відносин – формування лояльного ставлення клієнта до банку набуває особливої актуальності. На современном этапе изменения традиционных сбытовых технологий на концепцию маркетинговых отношений - формирование лояльного отношения клиента к банку приобретает особую актуальность. At the present stage, changes in traditional marketing technologies to the concept of marketing relations - the formation of a loyal attitude of the client to the bank becomes of special urgency. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

1

1

1

1842

1

1

22291

11423

298105

355960
Downloads

1

3686

1103

3683

1

1

1

66693

11424

355960

689630
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondarenko_Prosuvannia_bankivskoho_brendu.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | 1132183 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.