Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67352
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі
Authors Карпенко, І.І.
ORCID
Keywords реклама
advertising
маркетологи
marketers
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67352
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Карпенко, І.І. Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі [Текст] / І.І. Карпенко; наук. кер. О.В. Попова // Перекладацькі інновації: матеріали VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2018 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 130-132.
Abstract На сьогоднішньому етапі розвитку суспільства завдяки прогресу в сучасних технологіях відбувається засилля реклами. Для того, щоб вирізнити певний продукт чи послугу з-поміж інших, маркетологи не тільки удосконалюють власний продукт, а й максимально висвітлюють його позитивні характеристики.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
14735
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7368
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Singapore Singapore
1189450
Ukraine Ukraine
116027
United Kingdom United Kingdom
39515
United States United States
895770
Unknown Country Unknown Country
2378898

Downloads

China China
39514
France France
171
Germany Germany
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
116028
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1189449
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Karpenko_reklamnyi_dyskurs.pdf 1.26 MB Adobe PDF 1345173

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.