Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67409
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | University design for student learning and success |
Authors |
Dorda, Svitlana Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
дизайн design навчання обучение learning успіх успех success |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67409 |
Publisher | ФОП Цьома С.П. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Dorda, S.V. University design for student learning and success [Текст] / S.V. Dorda // Функції дизайну в сучасному світі: виміри 2018: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2018 р.). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2018. – С. 48–49. |
Abstract |
За останні 20 років університети приділяли більше уваги успіху студентів та результатам їхнього навчання. Як результат, університети змінили своє бачення того як, де та з ким навчаються їхні студенти. За последние 20 лет университеты выбрали приверженность успеху, они принимают все большее количество разнообразных студентов, и все большее внимание уделяют результатам обучения студентов. В результате университеты изменили свое видение того как, где и с кем учатся их студенты. Over the last twenty years, universities chose commitment to access, they enrolled an increasing number of diverse students, and they began focusing more attentively on student learning results. As a result, universities changed their thinking about how, where, and with whom their students learn. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

137731160

1

811997187

1

1

157830

1

1

12689608

3598126

811997184

1790860709
Downloads

811997183

4766

1

1

1

1

811997184

1

643430678

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dorda_University_Design_for_student.pdf | 139.64 kB | Adobe PDF | -2027537476 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.