Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67616
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Практика формування здоров’язбережної компетентності як розвиток соціальної особистості молодшого школяра на уроках основ здоров'я |
Authors |
Синиця, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
основи здоров'я початкова школа сучасні педагогічні технології health basics elementary school modern pedagogical technologies основы здоровья начальная школа современные педагогические технологии |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67616 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Синиця, О.В. Практика формування здоров’язбережної компетентності як розвиток соціальної особистості молодшого школяра на уроках основ здоров'я [Текст] / О.В.Синиця // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 216-217. |
Abstract |
«Школа має стати противагою суспільству, яке молиться на технології та проповідує суцільне споживання. Її завдання – допомогти дітям усвідомити сенс і цінності життя. Школа має стати адвокатом дітей за всього розмаїття і складності їхніх характерів. Педагогіка покликана вказувати дітям шляхи, ставши на які вони навчаться бути відповідальними, розвинуть у собі самостійність і незалежність». |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Argentina
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
19241
Lithuania
3250
Singapore
267068
Ukraine
1029791
United Kingdom
67226
United States
4708502
Unknown Country
4876
Downloads
France
1624
Germany
1925590
Lithuania
1
Norway
1
Poland
1
Ukraine
267067
United Kingdom
1
United States
3317045
Unknown Country
42
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Synytsia_shkoliari.pdf | 803.82 kB | Adobe PDF | 5511372 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.