Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67623
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Деякі стратегії розвитку критичного мисленння молодших школярів |
Authors |
Томашевська, Л.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
критичне мислення початкова школа самостійна пізнавальна діяльність critical thinking elementary school independent cognitive activity критическое мышление начальная школа самостоятельная познавательная деятельность |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67623 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Томашевська, Л.Л. Деякі стратегії розвитку критичного мисленння молодших школярів [Текст] / Л.Л.Томашевська // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 218-219. |
Abstract |
Критичне мислення передбачає неупереджене дослідження предмета або проблеми. Процес починається з визначення того, що ми вже знаємо з того чи іншого питання, та чого належить навчитись. Потім слід приступити до вільного виявлення фактів і розгляду варіантів, і в кінці перейти до заснованого на цих фактах осмислення. Потім порівнюються інформація, зокрема й упередження і забобони як власні, так і інших учнів, і фахівців, й виробляється основа для власного судження. Коротко кажучи, я навчаюсь, коли обговорюю, дискутую з моїми однокласниками. Мої однокласники навчаються, слухаючи мене, реагуючи та сприймаючи мої відповіді. Ми всі обдумуємо речі, працюючи разом. Як група ми можемо знати більше, знайти більше і мати більше ідей, ніж кожен/кожна з нас індивідуально. Застосовуючи наше власне мислення і розвиваючи власні погляди, ми починаємо розуміти проблему глибше. Те, чого ми вчимося досліджуючи, стає частиною наших думок швидше, ніж завчені слова, які ми швидко забуваємо. Це суть навчання для розвитку критичного мислення. Учні вчаться думати у процесі мислення; вчитися через практику навчання;висловлюватися через практику суджень та оцінку цих суджень. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Belgium
1
France
1
Germany
39996649
Greece
25835
Ireland
8681675
Lithuania
1
Norway
1
Singapore
1889682869
Sweden
1
Ukraine
1723814634
United Kingdom
287435294
United States
1928997429
Unknown Country
-1498684140
Downloads
France
4087
Germany
1
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
13566
Singapore
1
Ukraine
1212616062
United Kingdom
1
United States
1928997426
Unknown Country
31
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tomashevska_krytychne_myslennia.pdf | 709.38 kB | Adobe PDF | -1153336119 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.