Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67658
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Нейромаркетинг – методи впливу |
Authors |
Булітко, І.І.
Жаден, С.О. Пригара, І.О. |
ORCID | |
Keywords |
нейромаркетинг рекламні комунікації маркетингові дослідження neyromarketing advertising communications marketing researches нейромаркетинг рекламные коммуникации маркетинговые исследования |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67658 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Булітко І.І. Нейромаркетинг – методи впливу [Текст] / І.І. Булітко, С.О. Жаден, І.О. Пригара // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 111-112. |
Abstract |
Нейромаркетинг - це комерційне застосування нейробіології і технології
нейровізуалізації з метою розуміння споживача і його реакції на маркетингові
подразники шляхом прямого вимірювання процесів в мозку. Вперше про
нейромаркетинг заговорили в середині 90-х років минулого століття в США. У 2000-х
роках в світі існувала тільки одна лабораторія нейромаркетинга ( Mindlab, Девіда
Льюїса), а через 10 років їх кількість збільшилася до 1500. На сьогоднішній день
нейромаркетинг використовується великими компаніями в розвинених країнах світу. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views

1

1

1

37091

1

336483603

41889929

5043811

728559047

1120634491
Downloads

1

5043809

1366

280891760

1

1

1

114116235

1

169708077

15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bulitko2.pdf | 897.77 kB | Adobe PDF | 569761267 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.