Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67757
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови |
Other Titles |
К проблеме учебной автономии в аспекте дистанционного изучения/обучения иностранному языку To the problem of learner autonomy in a distance language learning/teaching context |
Authors |
Kozlovska, Hanna Borysivna
Leshchenko, Olha Illivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7138-4422 |
Keywords |
навчальна автономія учебная автономия learner autonomy дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning іноземна мова иностранный язык foreign language викладач преподаватель teacher |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67757 |
Publisher | Гнозис |
License | |
Citation | Козловська, Г.Б. До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови [Текст] / Г.Б. Козловська, О.І. Лещенко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: збірник наукових праць. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Вип. 21. – Кн. 3. – Том ІІІ (77). – К.: Гнозис, 2017. – С. 28-38. |
Abstract |
Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови. Існує два основних підходи до інтерпретації поняття автономії у дистанційній освіті. Перша підкреслює необхідність незалежності студентів дистанційного навчання, тобто здатність слухачів працювати без прямої підтримки викладачів або інших студентів. Друга концепція базується на поняттях взаємозалежності та взаємного контролю як основної риси автономії. Очікуваним педагогічним ефектом роботи є формулювання принципів підходу, який дозволяє комбінувати ці дві концепції в залежності від навчального контексту, кількості слухачів, їх характеристик, та інших факторів конкретного навчального курсу. Работа посвящена анализу точек зрения и теорий, связанных с проблемой учебной автономии в процессе дистанционного обучения иностранному языку. Целью данного исследования является определение оптимальных способов и механизмов учебной автономии для обеспечения максимально эффективного и комфортного процесса изучения и обучения иностранному языку. Существуют два основных подхода при интерпретации понятия автономии в дистанционном образовании. Первый утверждает о необходимости независимости студентов дистанционной формы обучения, т.е. способности учащихся работать без прямой поддержки преподавателей или других студентов. Вторая концепция базируется на понятиях взаимозависимости и взаимного контроля как основных характеристик автономии. В статье акцентируется внимание на необходимости комбинирования данных концепций в зависимости от особенностей учебного процесса, количества студентов, их специфики и других факторов. The paper analyses different points of view and theories which deal with the problem of learner autonomy in the distance foreign language learning context. The objective of the research is to determine optimum methods and fine-drawn mechanisms of learner autonomy for providing the most effective process of foreign language learning. There are two basic approaches to the problem of autonomy interpretation in a distance learning context. The first approach highlights students’ independence in a distance learning process, i.e. their ability to work without direct support of teachers and other students. The second approach marks out independence and mutual control as the basic characteristic features of autonomy. The authors emphasize the fact that the combination of the above-mentioned approaches is necessary and important. But when combining these approaches the teacher should pay special attention to the educational process, the number of students, their specific features and other factors. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
1053
Greece
1
Ireland
6129
Lithuania
1
Norway
1
Russia
1
Ukraine
644914
United Kingdom
322559
United States
3884059
Unknown Country
644913
Downloads
Finland
17971
France
124577
Germany
17973
Ireland
1
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
3884058
United Kingdom
1
United States
3884060
Unknown Country
5503642
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Leshchenko_Kozlovska.pdf | 429.92 kB | Adobe PDF | 13432285 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.