Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67770
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологічні засади формування механізму управління комерціалізацією інновацій в системі інноваційного розвитку підприємств та установ
Other Titles The methodological fundamentals of management mechanism of the commercialization of innovations in the system of innovative development of enterprises and institutions
Методологические основы формирования механизма управления коммерциализацией инноваций в системе инновационного развития предприятий и учреждений
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords комерціалізація інновацій
коммерциализация инноваций
commercialization of innovation
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
управління інноваціями
управление инновациями
management of innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67770
Publisher Національна металургійна академія України
License
Citation Ілляшенко, С.М. Методологічні засади формування механізму управління комерціалізацією інновацій в системі інноваційного розвитку підприємств та установ [Текст] / С.М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки та управління в епоху глобальних викликів і загроз : Всеукраїнська науково-практична конференція, 26-27 квіт. 2018 р. - В 2-х томах. - Т. 2. - Дніпро: Національна металургійна академія України, 2018. – С. 12-15.
Abstract Запропоновано принципи створення і функціонування організаційно-економічного механізму ринково-орієнтованого управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємств та установ. Визначено функції, структуру і основні підсистеми та елементи зазначеного механізму, розроблено організаційні та практичні аспекти його впровадження і функціонування.
Предложены принципы создания и функционирования организационно-экономического механизма рыночно-ориентированного управления коммерциализацией инновационной продукции предприятий и учреждений. Определены функции, структура, основные подсистемы и элементы этого механизма, разработаны организационные и практические аспекты его внедрения и функционорования.
Proposed principles for the establishment and functioning of the organizational-economic mechanism of market-oriented management of the commercialization of innovative products, enterprises and institutions. Defined functions, structure, major subsystems and elements of this mechanism, developed organizational and practical aspects of its implementation and operation.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Greece Greece
1
Ireland Ireland
13640
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
434461
United Kingdom United Kingdom
217473
United States United States
6788246
Unknown Country Unknown Country
434460

Downloads

France France
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1288048
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5688200
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
illiashenko_tezy_2018.pdf 313.52 kB Adobe PDF 6976277

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.