Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68079
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методичні основи побудови тренувального процесу юних біатлоністів у річному макроциклі |
Authors |
Burla, Artem Oleksandrovych
Burla, Oleksandr Mykhailovych |
ORCID | |
Keywords |
спортивна підготовка тренувальні навантаження біатлоністи sports training training load biathletes спортивная подготовка тренировочные нагрузки биатлонисты |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68079 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Бурла, А.О. Теоретико-методичні основи побудови тренувального процесу юних біатлоністів у річному макроциклі [Текст]: монографія / А.О. Бурла, О.М. Бурла. - Суми : СумДУ, 2018. - 295 с. |
Abstract |
У монографії розглянуто проблеми побудови і змісту тренувального процесу юних біатлоністів 14–16 років на різних етапах річного макроциклу. Подано характеристику біатлону як виду спорту. Висвітлено сучасні технології розвитку та оцінювання рухових якостей у юних біатлоністів на етапі попередньої базової підготовки.
Для викладачів, тренерів дитячо-юнацьких спортивних шкіл, фахівців галузі фізичного виховання та спорту. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views
Canada
1
China
1
Germany
1603867
Greece
1
Ireland
201194
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
2441
Poland
1
Russia
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
71211555
United Kingdom
12558614
United States
670747745
Unknown Country
25109059
Downloads
Argentina
1
Czechia
1
Finland
27793
France
228000787
Germany
16348
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
8165
Romania
1
Russia
2444
Spain
1
Switzerland
1
Turkey
27790
Ukraine
560061005
United Kingdom
1
United States
560061004
Unknown Country
314
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Burla_trenuvalnyi_protses.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | 1348205658 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.